Vrijdag 9 augustus 2019

10 augustus 2019 - Meer van Bolsena, Italië

Het is niet zo gek dat ik de kinderen, en Joey, wakker moet maken om 10:00 uur😊

Vandaag gaan we naar een ander gedeelte van het meer. Waar het rustiger is en Puk helemaal los kan en ook lekker kan zwemmen. Wat is het ook hier weer mooi! Puk rent zich helemaal gek en is uren zoet met een tak uit het water halen. Joey lekker met de bal in het water, wat hebben we een fijne dag gehad zo. Ik had ‘s ochtends kippenpoten gemaakt en avocadosalade gemaakt, dan konden we extra lang bij het meer blijven. En jawel hoor, dat alles staat nog netjes in de koelkast terwijl wij al uitgebreid aan het meer zitten. Wat erg, nou moeten we weer uiteten. Staan we daar om 19:00 uur voor een restaurant. Stomme Nederlanders, wij. Alles gaat natuurlijk pas om 19:30 uur open. Ok, dan eerst op een terrasje langs het meer. We raken niet uitgekeken. Dit gedeelte is een stuk drukker. De kinderen hebben enorme honger, dus om vijf minuten over half acht zijn we weer bij dat restaurant (de eerste week hebben we hier ook gegeten). We zijn de tweede en binnen een half uur is de zaak bijna vol. Joey en Sem hadden weer een heerlijke spaghetti bolognese, Noëlle een Margatita en ik weer een onbekende. Ditmaal is het een dubbelgevouwen pizza. Ik houd erg van pizza, maar ze hoeven niet dubbelgevouwen. Maar ok, hij smaakt voor de rest prima. Rond tienen zijn we weer in het appartement.