Maandag 29 april 2019

13 juni 2019 - Deauville, Frankrijk

de terugweg wilden ze nog een paar dagen naar Parijs. Ze bedachten spontaan om richting Deauville te gaan. Leuk! We konden alleen vandaag nog afspreken want morgen moeten we helaas weer vertrekken naar Nederland. We hebben een hele leuke, gezellige dag gehad. We begonnen in Deauville, shoppen. Daar is Deauville een hele goed stad voor. Daarna over de brug naar Trouville en ook daar gewinkeld, gewandeld en gewoon genoten. ’s Avonds hebben we gegeten in een leuk restaurant aan de rand van de boulevard in Houlgate. Sem had daar de lekkerste hamburger die ik ooit gegeten heb. Ik had mosselen, ze waren lekker maar ik maak ze lekkerder (oeps, mag ik natuurlijk niet zeggen van mezelf). Veel te laat thuis, we moesten alles nog inpakken.

De terugreis duurde een stuk langer dan de heenreis, laten we zeggen een uur of drie langer. Poehee, wat een files, en dat op een gewone dinsdag.

Het was een heerlijke vakantie, zoveel leuks en moois gezien.

∞ ∞ ∞∞ Echt genoten van elkaar ∞ ∞ ∞ ∞

Zoveel wat we nog hadden moet zien en doen. Zoals de stad Rouen bezoeken, dat waren we van plan maar mijn ouders kwamen onverwachts. Wat natuurlijk veel leuker was. Rouen, daar komen we zeker nog een andere keer. Prachtige oude stad. Er zijn nog zoveel invasiestranden te bezoeken vol geschiedenis. Nog veel meer leuke plaatsjes en dorpen te bezoeken. En laten we Bretagne niet vergeten. We krijgen het druk!  LA FRANCE, MAIS QUI

Maar eerst van de zomer naar Italië 😊

1. Andre Lameyze:
    14 juni 2019
    Weer genoten van jullie gezellige reis verhalen. Op naar Italië zou ik zeggen. Ook een prachtig land met heeeerlijk eten, Joey aan de Pizza hihi.