Maandag 29 juli 2019

3 augustus 2019 - Viterbo, Italië

Maandag 29 juli 2019

Toch besloten om over een paar dingen te klagen. Dat doen we anders nooit. Echt niet. Er zou een meneer binnen een uur komen. Ik weet nu zeker dat ‘tranquillo’ (rustig) is voor een gelukkig leven in Italië. Italianen maken zich niet zo druk om de tijd. Drie uur later…(na nog een keer bij de receptie geweest te zijn).

Er kwam een hele vriendelijke, oude meneer (ik vond het meteen zielig dat hij nog moest werken) de airco maken. Dat lukte helaas niet, maar daar kwamen ook weer pas die avond achter. Dat werd een hele warme nacht. Maar voornamelijk voor Puk vonden we het zielig. Als we Puk meenemen op vakantie dan is airco een vereiste die bovenaan staat.

In de middag lekker aan het zwembad gelegen en aan het einde van de middag zijn we naar een meer gereden. Lac de Vico, een mooi en rustig meer, heel dichtbij.  Het meer is van vulkanische oorsprong, die al ongeveer 100.000 jaar bestaat. Van de grotere meren in Italië is het Lago di Voco het hoogst gelegen: 510 meter boven zeespiegel. Wij hopen alleen maar dat de vulkaan niet meer actief is.