Vrijdag 2 augustus 2019

3 augustus 2019 - Viterbo, Italië

Vrijdag 2 augustus 2019

Na een dag zwembad wilden we weer naar een meer. Nadat we eerst hotels hadden gekeken, en eentje geboekt, in Rome. Zondag gaan we drie dagen naar Rome. Als je er zo dicht bijzit dan moet je daar heen. Geen twijfel over mogelijk, geen discussie. Dat was gelukkig ook niet nodig 😊

Aan het meer was het opvallend rustiger dan de andere dagen. Pas aan het einde van de middag werd het drukker. Er was een piepklein beetje regen opgegeven, zou dat serieus de reden geweest zijn? Het was gewoon nog 33 graden en zon. Voor ons zaten drie jongens van een jaar of 18 te kaarten. Goeie vrienden van elkaar, we zagen ze ook een paar dagen geleden. Er ontstond een discussie tussen 2 van die jongens en die duurde ongeveer ¾ uur. Heel luid en vol emoties. Dat was gewoon een soort toneelspel waar we naar aan het kijken waren. Ze wilden allebei gelijk hebben. Op een gegeven moment was het klaar en speelden ze weer vrolijk verder.

Noëlle is niet uit het water te slaan, maar dan ook echt niet. Niet dat we van waren haar eruit te slaan…. Ik houd er ook zo van, ik kan niet zo goed zonnen. En als ik probeer te lezen dan zie ik weer teveel leuks om me heen om naar te kijken. Laat mij maar lekker in het water spelen of drijven op een luchtbedje en genieten van het fijne uitzicht. Het water is ook helder, gelukkig ook heel schoon. En de tempratuur is….. dat kan ik dus niet inschatten, maar in ieder geval is het een heerlijke temperatuur. Maar Noëlle is echt de grootste waterfanaat, altijd al geweest. En Sem, Sem wil het liefst naar een plaats, een grote stad.

‘s Avonds gaan we overigens iedere avond naar het grote voetbalveld op het park en daar kan Puk heerlijk rennen en spelen.